wtorek, 7 czerwca 2011

Witam bardzo serdecznie

Blog ten został stworzony z myślą o tych najmniejszych, bezbronnych, o tych którzy nie mają głosu i sami nie mogą prosić o pomoc.
Znajdą tu Państwo ręcznie robione przedmioty polskich twórców, ludzi o dobrych sercach, którzy pragną tak samo jak ja pomóc zwierzakom w potrzebie.

Już niedługo pojawią się tu przedmioty ręcznie wykonywane a cały dochód z licytacjitrafi na konta schronisk, oraz organizacji zajmujących się niechcianymi pupilami.

Mam nadzieję że wspólnymi siłami uratujemy nie jedno psie (kocie) życie.

Wszystkich Artystów zapraszam, chętne osoby do wystawienia swoich prac proszę o kontakt !


pozdrawiam


Paulina
Sosur




Oto zdjęcie które można wkleić u siebie na blogu

2 komentarze:

  1. Inicjatywa szczytna. Paulinko, pomyśl o jakimś bannerku, który będzie można wklejać u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie prace mogłabym zaoferować? Proszę o kontakt e- mail. Ostatnio sama przyjęłam małego piwnicowca, który właśnie mi mruczy przy komputerze. Sunia mnie ujęła, chciałbym jej dać coś od siebie.

    OdpowiedzUsuń